tisdag 9 februari 2010

The science of mind and behaviour!

Ja det försöker jag lära mig..inte helt plätt lätt men jag gör mitt bästa. Eller gör jag? Idag har jag varit ute och åkt skidor (HÄRLIGT), pratat i telefonen, suttit på fejjan i nästan en timme och lyssnat på Kent...alltså är klockan snart 17 och jag har inte pluggat ett skit idag än.. Men jag ska ta tag i det nu! Any minute now...

Klockan 20 ska jag träffa Marielle! sjukt kul! Har inte umgåtts med henne på flera år och det ska bli skoj att se vad hon har för sig.

Jag saknar min Calle! Känns som allt mellan oss äntligen rätts ut och nu kan vi börja blicka framåt! Jobbigt att han ska åka bort bara..nyheten här om dagen om två stupade soldater gör inte saken lättare...Han hör hemma i min famn, inte ute i krig. Men han är modig! Modigare än jag någonsin kan hoppas på att bli och jag är rädd för att bli lämnad kvar ensam här. Hur ego är inte jag? Det finns förtryckta männisor borta i Långt-bort-istan som också behöver honom! Hoppas att han fortfarande är mest min!

Thank god för mina woo-girls i Öse! Utan dem skulle det bli jobbigare! Vad piggar upp om inte en drink och lite shake på Strömpis?

Nu ska jag hit the books! Kanske lära mig hur man lägger ut lite bilder i bloggen också? Men håll inte andan..

1 kommentar:

  1. Fnuttlutt :)

    Bilderna reder du nog ut ;) tillochmed jag gjorde ju det :P

    Älskar dig pusselipuss

    SvaraRadera