måndag 28 februari 2011

The snowball effect!

Dra mig baklänges och kalla mig Gertrud! Jag är helt mör!! Efter slalomen igår har jag värk i muskler jag inte ens visste fanns...träningsvärk i underarmen?? Måste vara efter mina panikbromsningar! MEN sjukt kul var det! Längesen jag åkte slalom! Inga bruta ben hos någon av oss men såhär slutade vurp-statistiken:
Frankrike: 2
Sverige: 5 (min prakt-vurpa räknades tydligen som två...)
Italien: 20... Haha!
Tyskland: 0...(fusk att bo i ett land med alper...)

P.s video på sjuktrolig unge i lift utlovas inom kort på facebook!! Håll ögonen öppna, den vill du inte missa! haha!

Nu ska jag kurera mig med en stor kopp ingefärs-te och min nya favoritbok!!

1 kommentar:

  1. Oj vilka äventyr! ;) Var har du åkt slalom nånstans? Haha finns foto på din vurpa också eller? kraamar

    SvaraRadera