måndag 14 mars 2011

Bag in box!

Usch, jag är sjuk! Efter för mycket vin och för lite sömn i en hel vecka har nu kroppen hämnats genom att ge mig en monsterförkylning!
Kurerar mig därför i soffan med en supergod matlåda och melankolisk musik.Känner mig lite ensam..efter att ha haft inneboende en vecka med mysiga middagar och prat ända in på småtimmarna känns lägenheten plötsligt väldigt tom!
Men samtidigt är det nog något jag behöver! Efter en period med alldeles för många dåliga beslut är det dags att rannsaka sig själv lite! Jag önskar jag kunde gå in i ett agentic mode eller skylla på group think, men det är nog bara hederlig obalans.. Fy fan va många fina termer jag kan! Måste hitta balans B och sluta komma med motkrafter!
Tur att T finns! Hon hjälper mig att hålla fokus framåt och tröstar mig med att även om det går upp och ner så går det iallafall framåt! <3 hon är riktigt bra den där bruden!!

Hämtade ut tentan idag! Kan inte fatta att jag fick maxpoäng på analysen! Haha in your face K!! Känns skönt att även om livet är rörigt just nu kan jag iallafall göra något bra! =) Kursen vi läser nu är min absoluta favvo hittils så det är bara att hoppas att den går lika bra! Men det blir morgondagens projekt! Nu åter till myset! <3

1 kommentar:

  1. Yeah! Snygg bloggen har blivit! Fick blinka ett par gånger extra till och med! Hoppas du kryar på dig snart, jag är också sjuk nu tydligen... Vi hörs! :P

    SvaraRadera