söndag 20 mars 2011


Nemen oj... nu är klockan 9,00 en söndagmorgon och jag sitter uppe med en latte i handen och motivationen i huvudet! Dags att införa "tenta-mode"! Tentan är om några få dagar och jag är alldeles för underbart avslappnad och harmonisk! Veckan som borde spenderats av plugg ersattes istället av timmar långa fikabesök, inflyttningsfest men framför allt en djävulsk förkylning! Den verkar förövrigt ha gjort en come-back efter den alldeles för roliga kvällen i fredags! Det var inflyttningsfest hos Elin (sjuuukt fin lägenhet hon har fått!!) som avslutades med dans och sång på Harrys där startpaketen flödade på fyndmarknaden!! Kul att någon hittade något som föll henne i smaken! =P Är spänd över att få höra uppdateringar angående detta imorgon!!



Men först plugg!! Jag citerar min goda vän Alladin med de visa orden "Starta paniken!!"

Catch you on the flip side!!

1 kommentar:

  1. Sv: Jag har inget besök inplanerat under våren. Men jag kommer att jobba i Västervik i sommar igen och då är jag ju närmare :)

    SvaraRadera