måndag 28 mars 2011

Vårkänslor!

Jag har inte bloggat på några dagar...det är för att jag har ingen aning om hur jag ska berätta om allt sjukt som hänt...Haha. Stört galet, men stört kul! Vi får se vart det leder...kanske till Scottland! Mouhaha! Jag är nog fan det coolaste jag vet!!

Var på konsert för några dagar sen! Axis of awesome! De var awesome självklart!! Mycket kul...lite för kul! Haha...Där sätter vi punkt tror jag!

Igår var det söndagsfika med Elin och massa skvaller! Sen bar det av till bästaste Tina för en fyra-rätters (YEES två efterätter! Det ni!!) och ännu mer skvaller!! Riktigt bra dag!

Tentan är gjort och nu börjar en ny kurs! Jag hoppas den är bra! Jag missade introduktionen för jag försov mig...IGEN! Måste köpa nytt alarm!

Snart är det vår och jag är lycklig i solen!! <3

1 kommentar: