torsdag 22 december 2011

Coming home for Christmas!

Hemma i Linköping!! Hur mysigt som helst! Mest tagit det lugnt hela dagen. Handlat i stort sätt alla julklappar och har bara lite småfix kvar imorgon! SKÖNT!

Har myst hur mycket som helst med den lilla valpen som är UNDERBAR!! Hur gosig som helst, det bästa hon vet är att sitta i knät och bli killad på magen! <3 I skrivande stund ligger hon och sover på mina fötter för att försäkra sig om att jag inte smiter när hon sover! Gullevoffsen! Ruskigt lik en griskulting i profil dock! Haha!


Idag köpte jag en bok! En skönlitterär bok som jag ska läsa för att jag vill och för att det är kul! Ingen jobbig kurslitteratur som MÅSTE läsas och som föder ångest! Pappa sa att det knappast gills när boken jag köpte heter "Sankta Psyko"...men man kan väl förknippa nytta och nöje? :) Har bara läst lite grand men den verkar helt okey! Har även Basic Insticts på i bakgrunden för att spä på psyko-temat lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar