onsdag 28 december 2011

Mellandagar!

OMG vilket helvetesdygn jag haft! Fick åka till akuten inatt för jag fick så fruktansvärt ont! Aldrig känt något liknande, kunde inte prata eller andas knappt! Fick morfin...blev bättre i ca 3 timmar och sen kom biverkningarna... Har aldrig kräkts så mycket i hela mitt liv... fortsatte konstant i 11 timmar! Detox, javisst! Blev säkert av med lite julmat iallafall, men INTE värt det!!

Idag mår jag lite bättre och har precis varit hos farmor och farfar och fyllt på magen lite igen! Fick en söt stickadtröja som hon gjort! =)


Hade en supermysig jul iallafall med släkten och fina vänner! Underbart att vara hemma! Jag saknar inte Örebro alls..bara människorna där! Kanske kan få alla att flytta hit? PLEASE?!

Mer sånna paket tack! :D

Nu vill jag bli frisk och bege mig ut i mellandagsrean!! Har ju inget att ha på mig på nyår! :S

1 kommentar:

  1. Som jag alltid sagt... Du är unik! Grattis till att tillhöra den speciella skaran som inte är morfinets kompis!
    Dock ser du oförskämt snygg ut efter ett 11 timmars maraton...
    Och... Bäst för dig att du saknar fru, för fru saknar dig!

    SvaraRadera