torsdag 1 december 2011

Oh bonne nuit!

Idag har varit en bra dag! Fortfarande astrött så jag hoppas läkarna hittar något från alla rören de snodde av mitt blod! Men fick tillbaka den stora stora tentan och den gick jättebra! SKÖNT!! Firar nu med att dricka varm choklad och lyssna på julmusik! Jag längtar supermycket till julen!!
Efter terapin idag bjöd Elin på supergod lax-middag! Det var välbehövligt med lite tjejmys!Imorgon bär det av mot Linköping och det ska bli skönt att få komma bort från Örebro en stund! Det är lite saker jag behöver fundera på och det gör jag nog bäst ensam! Dock ska jag försöka plugga en del och även hinna med lite mys med älskade Jalapeno och mamma till idol! Sen blir det en myyyyyycket skojjig krogrunda! Längesedan jag var ute och festa så det kommer äga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar