fredag 30 december 2011

Hollywoodfru!

Idag har jag äntligen fått träffa Madde!! <3 Jisses vad jag har saknat henne!:( Måste försöka bege mig till Karlstad snarast!
Vi fikade och gick och fick oss varsin manikyr! Fick känna oss som riktiga Hollywoodfruar! Aldrig fått förut så det var najs, blev riktigt fint! =) Madde i assnygga lila (Perfekt till nyår) och jag gjorde en förlägning.


Sen kom de hit tillsammans med Per och Hanna och vi tittade på Sherlock Holmes. Den var bättre än jag kom ihåg och imorgon blir det tvåan på bio! Pepp!! Måste även hinna till systemet och inhandla lite bubbel inför nyår! Ett glas kan jag väl iallafall unna mig? =)

Nu återgår jag till mitt Sex and the City maraton!! Saknas bara lite Ben and Jerrys! YUM!
Bisous!

1 kommentar:

  1. "Latte och manikyr är en mänsklig rättighet", eller hur var det nu det var??
    För övrigt räcker väl ett halvt glas bubbel - du vet ju hur du blir.. Ohämmad och okontrollerbar, och kvällens självutnämnda musikalstjärna!
    På vår date så blir det BJ till middag!

    SvaraRadera