onsdag 17 mars 2010

ÅNGEST....

...är vad jag pluggar just nu! Hell yeah! Har varit ute på en myspromenad med Annie i det otroligt härliga vädret, och sen lunkade jag ner till mataffären för att köpa lite yoghurt till min magssårsmage som vill ta självmord!

Usch knappt börjat med pluggat idag, så nu blir det hårdkörning resten av dagen! Nån mer prommis med Annie blir det nog innan det fina vädret försvinner dock!

Igår var det heldag i skolan 10-16, det var drygt! men sen åkte jag och bebis till Lotta för att plugga med några tjejer i klassen. Det var skoj och inmundigades pizza och chokladkaka, blev dock inte mkt plugg gjort! =) Men det var de värt! Känns som vi alla har ganska stor koll på det där redan. Ida tänker ju även skita i formelsamlingen för att få lite mer sport! =P

Pratade inte med gullis igår förutom nått ynka litet sms =( Det känns trist men det får vi snart ta igen! Kanske lika bra att börja vänja av sig lite, då han inte kommer kunna höra av sig mkt alls snart framöver =( Usch det ser jag inte fram emot!


Annie äter grisöra...de luktar skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar