måndag 15 mars 2010

Hjärnsläpp!

Usch var har hänt med min hjärna? Jag läser och läser men känns som inget fastnar idag.. ändå är jag på nått konstigt bra humör. Iblandar make:ar jag ingen sense.. =) Har packat alla grejor och snart drar jag och Annie tillbaka till Ångesttown med min stora väska fylld med böcker! Blev kallad boomerang-barn av grannen, så det är nog tur nu att jag inte kommer hem på ganska länge. Ser framemot helgen dock, då tentan är klar och man kan slappa loss!!! Men först en riktig brakfest! En shot för varje fel vi gjorde på tentan!

Sugen på den nya filmen Remember me! Utlovas vara en riktig snyftis! Love it!! Blir nog någon gång nästa vecka om jag kan dra med mig någon.

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Så där som du hade det idag har jag det jämt. Med min hjärna alltså :P
    Karlstad till helgen då :D

    SvaraRadera
  2. Du! Eftersom du är släkt med mig och jag är en självfrände med fisken Dori så är det inte så konstigt! ;O)

    SvaraRadera