fredag 5 mars 2010

Till dig!

Always by my side, caring ´bout my life,
You been there, in bad and good, keeping me alive!
Every night I cried, you wept my tears away.
I hope you feel, and realize how much you mean to me.

When I felt insicure, you made me change my mind.
You told me not to feel ashamed, to stand of for my right.

When my soul felt tired, you showed me how to pray, to trust in you and realize whats worth living for.

You told me not to be afraid, you told me not to feel ashamed....
Always by my side, caring ´bout my life. You are here in bad and good, keeping me alive!

Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. =')!! Åh jag älskar dig så mkt att jag inte kan förklara! Du är den bästa jag vet i hela världen och jag känner precis likadant! Du skriver så fina ord.. jag blir så varmt och lycklig inuti. Jag kommer alltid finnas vid din sida älskling, i vått och torrt.
    Tillsammans är vi modiga o starka, tillsammans klarar vi allt!
    <3

    SvaraRadera
  2. Va! jag som trodde att du menade mig!

    Mamma yster

    SvaraRadera