onsdag 24 mars 2010

It´s not me, it´s you!

Ibland skrämmer jag mig själv... tror jag lider av DID inriktning MPD...vet ni inte vad det betyder så är det ett bra tecken! Har svårt att skilja på den gamla och den nya Malin och känner att jag hoppar emellan i vissa anseenden... har nog lite svårt med alla förändringar som strider mot hela min personlighet. Vi får se vart det leder. Kan dock säga att jag är trött på folk som får mig att känna mig värdelös...det sköter jag så bra själv.



Igår var en härlig dag! Vaknade sent, gick en långpromenad med Annie, drog ner på stan och fikade med Charlotte och Lotta, sen kom Elin och vi gick på bio! Alice i underlandet! Konstig men ganska bra. Sedan mötte vi upp Mia och gick till Bishop arms och drack öl! Najs najs! Saknar Boyne Arms...

Nu sitter jag i soffan med en kopp grönt te och lyssnar på ERA...samlar kraft inför en helg av hårt plugg! Vi har tenta på i stort sett hela Passer & Smith som är på ungefär fem miljoner sidor cognition som är nästan lika många, och Hur Homo blev sapiens....plus en stor uppsats som snart ska vara inne! *hopp hjärta* Tur att vi inte har några lektioner nästa vecka!

Ska proppa ipoden full av bra musik inför mycket tågresande nu och drömma mig bort till varmare dagar!





6 kommentarer:

  1. Du o valpen är precis lika söta!

    SvaraRadera
  2. Kul att du är hemma igen! Vi saknar dig förstår du!!!

    mamma o gänget

    SvaraRadera
  3. Men sicka fula töser! Bättre du lägger ut bilder på dig själv

    SvaraRadera
  4. Dåligt med uppdateringar tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Är det psykologiboken Passer & Smith så lider jag verkligen med dig. Den är riktigt tung att ta sig igenom. Trots att den är intressant känns det som att man inte kommer någon vart hur mycket man än läser.

    SvaraRadera
  6. Haha ja fy den är hemsk! Man får ju ångest bara av att titta på den! Vad pluggar du för nått? Arbetsterapeut var det va?

    SvaraRadera