måndag 8 mars 2010

Bakom dina solglasögon!?

Just varit ute på en häääärlig (nästan)vår-promenad med Annie! Hade bara fliströja och en dunväst på mig! Behövdes inget mer för det var varmt och skönt! Solen verkligen gassade! Folk gick runt i sina solglasögon med raska steg... varför så brottom?? Varför solglasögon? Brillor i all ära, men jag ville suga åt mig varenda ljuspartikel och tänkte minsann inte maskera min vardag i ännu flera dagar! Det har varit mulet så det räcker! Så inga glajjor förrens mitten av april! Och det med basta!!

Calle kom hit igår och lagade en supergod pesto-kyckling! Älskar när han är här! Allt känns lite mindre jobbigt då och jag kunde äntligen sova ut skapligt! Han gav mig en jättefin orkidé som står här på köksbordet och sprider gjädle över min pluggångest! Jag har verkligen hittat världens mest underbara karl! *saknar*

Nu blir det lite städning och plugg innan jag ska till gymmet svettas! Ska bli härligt!

1 kommentar:

  1. Jag bara älskar det här vädret. Hade nästan glömt bort hur det känns. Men nu är det frid och fröjd :)

    SvaraRadera