torsdag 8 april 2010

Somna inte osams med dig själv!

Träning gick bra! Både med Annie och med mig! Kom och tänka en del under passet. För det första: att folk samlas i en lokal och hoppar runt och flaxar med armarna tillsammasn? Wtf...
För det andra är ett pass på friskis lite som viskningsleken, rörelserna förändras desstu längre bak i rummet du står. Jag stod längstbak och tror inte att jag gjorde nått likadant som ledaren, men jag var energisk och svettig. Jag antar att det är det som är meningen. =)

Depp-dag idag så blev inget mer plugg efter det. Gick prommis med Annie och myser nu i soffan framför en film med fruktsallad. Imorgon kommer Calle! Det ser jag framemot! Jag behöver en kram!

2 kommentarer:

  1. Haha klockren iakttagelse ang. Friskis! Försöker få tag i dig som en gaaalning! Vill ju träffa dig snart ju! kramar

    SvaraRadera
  2. Haha ja eller hur? Vi borde gå och träna någon dag! =) Slipper jag stå och skämmas ensam! =P

    SvaraRadera