måndag 12 april 2010

Vårkänslor!

Sjukt härligt väder här i Örebro idag! Tror till och med jag blev lite solbränd av att sitta ute och läsa min tegelsten!
Fick tentasvar idag också och den gick kalas! Härlig dag, med andra ord.
Är dock cp-förkyld och lägenheten är ett bombnedslag...men det är senare bekymmer! Idag ska jag bara fira!! Med honungsvatten... haha.
Känner mig helt flegmatisk och när föreläsaren började babbla om älg-perception(?!?) kände jag att jag verkligen inte orkade hänga med. Tankarna drog iväg på grillkvällar och ölbrännboll! Mycket mer intressant och givande!

Hade egentligen inget kul att skriva, ville bara hitta på en ursäkt för att få en pluggpaus...ska gå o ringa Madde nu! Saknar henne som fan!

Psykpub imorgon! Ska bli intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar